tirsdag 11. februar 2014

Bursdagskort med "Boy Gamer" ferdigmotiv

Storebror i huset ble skikkelig fornærma på meg her om dagen. Han skulle i bursdag til bestekompisen, og jeg hadde kjøpt et kort. Det var hverken godkjent, eller bra nok. Så under en time før bursdagsfeiringen skulle starte, heiv jeg meg ned foran pulten og fikk mekket sammen et enkelt kort. Heldigvis hadde jeg kjøpt noen ferdig fargelagte motiver som kom veldig godt med. Boy Gamer'en passet jo midt i blinken. Vanligvis liker jeg å fargelegge og lage hele kortet når jeg først lager kort, men jeg må si at dette er utrolig flotte produkter spesielt til for eksempel barnebursdager, hvor kortet kanskje ikke er det som legges mest merke til. Jeg fikk i hvert fall en strålende fornøyd gutt i hus, så da er jo jeg også fornøyd.
Burde kanskje hatt litt mer stæsj på fremsiden, men dette ble altså resultatet etter det jeg vil kalle hurtigscrapping.


2 kommentarer: