mandag 3. mars 2014

Hilsen til din kjære


  Papiret jeg har brukt på dette kortet, i tillegg til kraft kartong, er fra My Minds Eye. Dette har en "artig" struktur. Arket finnes i butikken på Moa. Det svarte arket er fra Echo Park, å er selvfølgelig fra serien Love Story (siden det er et kjærlighetskort).
 
 
Jeg har brukt et ferdig fargelagt stempeltrykk. Dette ligger ikke inne i nettbutikken for øyeblikket, men er å finne i butikken på Moa. På ene kanten av stempeltrykket har jeg brukt en punch fra Martha Stewart. Denne er dessverre utsolgt for øyeblikket, men her er en som ligner. Jeg har også brukt Doilies og perlerad.
 
Til pynt har jeg brukt en liten bruskork. Inni denne har jeg puttet et lite hjerte. De små hjertene  har jeg også brukt i noen av hjørnene på kortet. Alle blomstene som er brukt, kan du finne her. Den grønne gran kvisten, er stanset ut med en dies fra magnolia.
 
 
Ønsker dere en alle en fin start på en ny uke.
Klem fra Stine.
 
 
 
 

1 kommentar: