søndag 20. oktober 2013

Når storken kommer..

Når noen har hatt besøk av selveste storken, så er det klart at det trengs et babykort.
 
 
  
Motivet her måtte bare bli stempelet fra Magnolia, Special Moments - Delivery from Heaven.
Stempeltrykket er fargelagt med Copic Sketch Markers.
 
 
Papiret jeg har brukt er fra den nye serien til Maja Design, Vintage Autumn Basics - no.IV.

Etter at jeg begynte å lage kort, har jeg forelsket meg helt i denne produsenten. De kommer jo med så utrolig mye fint, preget av duse, varme og harmoniske farger. Det gjør at det veldig ofte dukker opp en anledning for å ta dem i bruk.

Tagene som er brukt er en Magnolia dies - Tilda Tag. Jeg har også brukt perletråd og doilies.

 
Jeg elsker at det kommer inn nyheter i butikken. På dette kortet bestemte jeg meg for å prøve ut Frosted Film fra Tim Holtz. Dette er er en rull med en tynn, gjennomsiktig film med shimmer, som gir en spennende effekt på motivet. Materialet er selvklebende. Jeg ser for meg at dette er et av produktene som kommer til å bli mye brukt fremover. Kan nesten ikke vente med å teste det ut på et kort med vintertema, hvor det burde komme utmerket til sin rett!
 
 
Inni kortet har jeg brukt det samme, søte stempelet som på utsiden, men i miniversjon. Magnolia, Special Moments - Delivery from Heaven - En liten ekstra detalj til kortets innside.

Teksten er fra North Star Stamp: Visst var det lenge å vente - jente. Et koselig rim, og det finner man i butikken på Moa.

 
 Deltar i disse utfordringene:

Ønsker dere alle en fin kveld.
Klem Stine

5 kommentarer:

  1. Nyyydelig babykort. Lekre farger, motiv og fargelegging, og glitteret er prikken over i-en :-) Takk for at du deltar hos Kreative Verden. Klem Rita

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det. Gøy å prøve seg på en utfordring, faktisk min første. Liker siden deres. Så utrolig mange flotte kort, både av designere og deltakere. Blir nok ikke siste gangen jeg kikker innom. Stine.

      Slett
  2. Vakkert kort Stine!
    Takk for at du deltar hos Kreative Verden utfordringsblogg.

    SvarSlett
  3. Nnååå så sødt et kort.
    Tak for at du er med på udfordringen hos Card and scrap.
    DT Sanne

    SvarSlett