onsdag 2. oktober 2013

Rosa julekort.

Hei og god onsdagskveld.
 
 
Endelig har jeg fått dette nydelige Magnolia stempelet i hus, Tilda with snow heart. Selv om klokken nå har blitt mye, kunne jeg ikke vente med å ta det i bruk. Stempeltrykket er fargelagt med Copic sketch markers. Jeg har kanskje ikke valgt de mest tradisjonelle julefargene her, men julen trenger vel ikke bare være rød? 

 Mønsterarket er fra pairdesign, julehilsen.
 
 
Selvet kortet er stanset ut med lifestyle crafts, cookie cutter dies. Til å trykke ut det fargelagte stempeltrykket mitt, har jeg brukt en spellbinders dies, opulent ovals
 
 
Ser i ettertid at det har blitt mye magnolia produkter på dette kortet, men de har jo fått så utrolig mye fint. Treet er fra magnolia doohickeys, sweet Christmas dreams Coll., spruce.
Hjertene som også er stanset ut er, magnolia doohickeys, so wrapped lovely cutting dies.
 

Snøkrystallene er en dies fra Joy, Winter Wishes Snowflake Border.

 
De ulike blomster som er brukt på fremsiden er fra Wild Orchid (sweetheart blossom, hip rosebuds, roser og liljer).
 
 
 
Inni kortet har jeg brukt et magnolia stamp, mini world, tilda with snow heart. Det er det samme som på fremsiden, bare en god del mindre. Er så glad for at de har kommet med mini world serien. Synes det er kjekt å kunne ta igjen noe av det man bruker på utsiden av kortet, inni. Føler det blir litt mer gjennomført på den måten.
 
 
Stempelet oppskrift på en deilig vinterdag, er fra North Star Stamps.
 
 
Jeg har brukt Star dust stickles til å legge litt glitter på de ulike detaljene på kortet, både inni og utenpå.
 
 
 
Tusen takk for at du stikker innom Ønsker dere alle en riktig god natt. Klem fra Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar