lørdag 5. april 2014

Minnemappe - Memory File Album

I dag vil jeg vise dere et litt annen ledes prosjekt fra min side. Her har jeg dekorert en arkivmappe (med litt forskjellig papir), og fylt den med bilder.
 
Denne har jeg laget til mitt kjære tantebarn. Søsteren min har lenge mast om at jeg skulle ta meg av å scrappe et album til han, ettersom vi ikke deler den samme interessen (les: tålmodighet og gleden med å holde på) for scrapping overhodet. Er det mulig?
 
Jeg har valgt å tilpasse "albumet" slik at det vil være mulig å legge til flere bilder og kommentarer senere.
 
Mappen var skikkelig artig å lage, og det er kanskje fordi jeg fikk gjøre noe annet enn det jeg vanligvis gjør?
Har du mye restepapir liggende, er dette dessuten en glimrende måte å få brukt noe av det på. 
 
Jeg har egentlig bare funnet ulike papir jeg følte passet godt sammen, gjerne i ulike størrelser for å gjøre det litt mer spennende å bla gjennom. Videre har jeg brukt Washitape til å festet disse sammen. Jeg har også klippet til noen albumlommer slik det skulle bli litt mer variasjon.


 
 
 
 
Ønsker dere en strålende fin lørdag.
Klem fra Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar