onsdag 2. april 2014

Til en snill pleier..

Her har jeg laget et veldig enkelt flaskekort til en snill pleier. Designmessig er kortet ganske minimalistisk i stilen, og pynten er strippet litt ned i forhold til det som vanligvis er "min stil". Likevel tjente kortet sitt formål som var å piffe opp gaven. Heldigvis falt det også god i smak hos mottakeren.

Stempelet jeg har brukt er Magnolia, Nurse Tilda. Nurse Tilda syntes jeg passet bra for å hedre en snill sykepleier, men motivet kan selvsagt enkelt tilpasses både mottaker og anledning.
Motivet har jeg fargelagt med distress markers. Hjerte-tagen er stanset ut med en Magnolia-dies.

Jeg hadde ingen mal da jeg skulle lage dette kortet, så jeg brukte litt tid for å finne passende avstand og målestokk på de ulike brettene. Men etter litt prøving og feiling ble resultatet slik:





Ha en riktig fin dag alle sammen. 
Klem fra Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar